Tillgänglighet för webbplatsen armadafast.se
Armada Fastigheter AB vill att så många som möjligt ska kunna använda den här webbplatsen.
På den här sidan beskriver vi hur webbplatsen armadafast.se uppfyller lagen om tillgänglighet till digital offentlig service, eventuella kända tillgänglighetsproblem och hur du kan rapportera brister till oss så att vi kan åtgärda dem.
Hur tillgänglig är webbplatsen?
Den här webbplatsen är delvis förenlig med lagen om tillgänglighet till digital offentlig service.
Så gör du om du inte kan använda delar av webbplatsen
Om du behöver information från webbplatsen i något annat format än det som webbplatsen erbjuder kan du kontakta oss, så försöker vi hjälpa dig så fort som möjligt.
Rapportera brister i webbplatsens tillgänglighet
Vi strävar hela tiden efter att förbättra webbplatsens tillgänglighet. Om du upptäcker problem som inte är beskrivna på den här sidan, eller om du anser att vi inte uppfyller lagens krav, meddela oss så att vi får veta att problemet finns.
Tillsyn
Myndigheten för digital förvaltning har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter kan du kontakta myndigheten och påtala det.
Anmäl bristande tillgänglighet: Länk till myndigheten för digital förvaltning
Teknisk information om webbplatsens tillgänglighet
Den här webbplatsen är delvis förenlig med nivå AA i standarden Web Content Accessibility Guidelines version 2.1. Vilket innehåll som inte är tillgängligt beskrivs nedan.
- Armada Fastigheters bostadskö sköts av leverantören Momentum som svarar för tillgängligheten för bostadskön, bostadssökning och kundsida.
- I vissa fall finns mer information till hyresgäster enbart uppladdade som PDF:er, till exempel under Information och regler > När du flyttar in > Att bo i hyresrätt
- De blanketter som finns på webbplatsen är också i PDF-format