Den tekniska förvaltningen sköts av
S-AB
Felanmälan
08 540 200 50
Måndag-fredag: 07:00-16:00
EJ AKUTA ärenden kan du göra en felanmälan via:
eller via mail: felanmalan@s-ab.se (innehållande; namn, fullständig adress, telefonnummer, lägenhetsnummer nr/alt namn på verksamhet)
JOURTELEFON
08 540 200 50 dygnet runt
Efter kl 16:00 och fram till kl 07:00 samt lördag/söndag/helgdag (endast vid akuta ärenden samt störningsjour)
OBS!
S-ABs driftpersonal ringer upp anmälaren mellan klockan 07:00-07:30 nästkommande vardag för att boka in en tid - vid ej svar makuleras ordern och man får göra en ny felanmälan, gäller dock ej vid akuta fel då de återkommer omgående!
OBS!
Från och med 1 mars 2022 har vi en ny upphandlad entreprenör S-AB - som kommer att sköta den tekniska förvaltningen.
Samma felanmälningsnummer som tidigare gäller d v s 08 540 200 50.
Det går även att göra felanmälan som vanligt på Mina Sidor samt via mail.
Alla felanmälningar som registrerats före kl 07.00 den 1/3 2022 och som hamnat i SVEFABS felanmälansystem kommer hanteras av SVEFAB. Alla inkomna efter denna tid hanteras av nya entreprenören S-AB.
Detta kan innebära att Ni under en kort tid har båda entreprenörerna som hanterar felanmälningsärenden.